My favorite beautyproducts


Ja ook al post ik merendeels over fashion, ik hou ook heel erg van beauty. In sommige dingen ben ik meer geïnteresseerd dan anderen, maar dat geeft niet, moet kunnen toch? Ik heb natuurlijk ook een aantal beauty producten die voor mij echt werken, mijn favo's!

-Maskertjes

Jaja, maskertjes. Gezichtsmaskertjes, haarmaskertjes, handmaskertjes, voetmaskertjes.. Noem het maar op, ik wil ze! Ik ben het meest fan van de gezichtsmaskertjes maar af en toe een haarmasker gebruik ik ook zeker! Hand en voet maskertjes gebruik ik meestal alleen als ik last heb van een droge huid.


-Reinigende poriënstrips
Dit is echt een uitvinding! Ideaal voor een beautyavondje bijvoorbeeld, als je écht helemaal top en top wil reinigen. Je maakt je neus een beetje nat, plakt de strip erop, wacht en haalt hem eraf. Ge-ni-aal.

-Dagcrème&nachtcrème
Om je huid de hele dag optimaal te beschermen heb je dagcrème nodig. Het voedt en beschermt je huid de hele dag door en als je gaat slapen, na het verwijderen van je make-up gebruik je een lekkere laag nachtcrème om je huid even te bedanken voor de hele dag vol te hebben gehouden.

-Wimperkruller
Ik gebruik al zo lang ik me kan herinneren een wimperkruller voordat ik mascara op doe. Het geeft je wimpers toch dat extra krulletje wat je mascara optimaal laat uitkomen. Ik gebruik soms ook mijn wimperkruller als ik niet eens mascara op doe, bijvoorbeeld als ik ga zwemmen. Het geeft toch wat extra's.

-Nagellak
Ik meen het, ik kan niet zonder nagellak. Ik heb al meer dan 100 verschillende kleuren geprobeerd omdat ik het al zo lang gebruik. Ik ga gewoon niet de deur uit zonder nagellak.. Heel vreemd misschien, maar ik ben er zo aan gewend. Ik heb ook bijbaantjes gehad in de horeca waar ik geen nagellak op mocht. Dan gebruikte ik gewoon een super lichte kleur, of gewoon alleen een glanslaagje. Ik heb ook een grote verzameling lakjes.

-Deodorant
Ook ik ben een trouwe deodorant gebruiker. Ik heb sowieso wel 5 verschillende deo's tegelijkertijd en heb er meestal altijd wel 1 of 2 bij. Voor vakantie koop ik mini deo's en ik heb al veel merken gehad, maar ik zweer eigenlijk toch wel bij Dove.

-Handcrème
Bah, ik haat het als mijn handen droog zijn.. Daar word ik nou echt chagrijnig van. Vooral in de wintermaanden. Dan heb ik altijd een blikje Vaseline of een tubetje crème in mijn tas. Handcrème is een super uitvinding!

-Bodybutter&bodylotion
Hmmmm, heerlijk om je na het douchen lekker in te smeren met bodybutter of een bodylotion en dan jezelf lekker in je pyjama wikkelen en in bedje gaan liggen. Ook dit vind ik vooral fijn in de winter, als het buiten lekker koud is. In de zomer ben ik nog weleens geneigd om het te vergeten, of het gewoon niet te willen doen omdat het dan veel te warm is in de badkamer. Maar het scheelt echt veel, vooral als je last hebt van een droge huid.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks voor je berichtje!♥ Als je na het kijken van mijn blog besloten hebt dat jij mijn nieuwe volger bent, laat het me even weten, dan kan ik je misschien wel terug volgen! xoxo