Shopping online is great



Ik HOU van online shoppen! Het is niet alleen superhandig als je lui, ziek, ongesteld, moe etc. bent, maar ook als je geen tijd hebt om naar de winkel te gaan, als ze jouw product in de winkel niet meer hadden, of je nu nog geen geld ervoor hebt (het duurt sowieso eventjes om het te laten bezorgen). Ik kies meestal voor het bezorgen met acceptgiro. Je krijgt dan ,samen met je bestelling, een acceptgiro thuisgestuurd waarmee je de rekening kan betalen via internetbankieren. Super handig toch! Dan heb je meestal nog wel 5-10 dagen de tijd om het te betalen. Nu winkel ik voor het merendeel op H&M.nl maar er zijn natuurlijk ook nog veeeeeeel meer leuke webshops! De bekendste zijn denk ik toch wel Zalando, Nelly.com, H&M en Asos.com. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk alleen via een webshop bestel als ik:

- Weet hoe de kleding valt. Ik heb bij sommige winkels een S, bij sommige een M en bij sommige zelfs een L! Ik weet zo uit mijn hoofd dat ik bij de Didi vaak een S nodig heb (kleding valt dus groot). Bij de H&M, Vero Moda, Only heb ik meestal gewoon mijn normale maat, dat is een M. Maar als ik ga kijken naar Spaanse merken zoals de Mango, Bershka of de Zara heb ik daar merendeels een M/L. Het ligt natuurlijk helemaal aan het product zelf want ik heb bijvoorbeeld ook weleens bij de Vero Moda een short in de maat L/XL gekocht omdat ze zo verschrikkelijk klein vielen, en dan bij de Mango een topje in S/M. Over het algemeen weet ik het wel: een M!

- Bekend ben met de leveringsvoorwaarden en de kwaliteit van de kleding. Ik zou zo graag eens iets uit Amerika willen laten komen, maar dan is het nooit zeker of je krijgt wat je verwacht. Je kunt natuurlijk recensies gaan opzoeken, zoals ik een keer heb gedaan toen ik iets van de Topshop wilde bestellen vanuit Amerika. Ik wil alleen vaak zeker zijn van mijn zaak, zodat ik het niet ook nog eens terug moet gaan sturen. En ik wil natuurlijk zeker weten dat als ik geld uitgeef aan iets, dat ik het dan ook echt krijg.

Oh trouwens! Als je lingerie wilt gaan bestellen via de webshop, moet je natuurlijk al helemaal goed oppassen dat je de goede maat neemt. Dus: goede cupmaat EN goede maat qua rugomvang. Ik kan het me wel voorstellen dat als je iets besteld via een webshop en niet zeker weet of het wel jouw maat is, je het maar gewoon aandoet omdat het wel gewoon goed zit volgens jou. Laat gewoon voor de zekerheid een keer in een lingeriewinkel je cup en/of rugomvangmaat opmeten. Zo heb je gewoon zekerheid.

Webshops waar ik vaak/weleens wat shop:
-H&M
-Hunkemöller
-Hema (voor bijvoorbeeld foto's/fotoboeken)
-Kruidvat (ook foto's)
-Zalando
-Vero Moda/Only
-Mango
-Zara
-Asos.com
-Phonejunkie (telefoonhoesjes etc.)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks voor je berichtje!♥ Als je na het kijken van mijn blog besloten hebt dat jij mijn nieuwe volger bent, laat het me even weten, dan kan ik je misschien wel terug volgen! xoxo