Time to watch some series!




Zoals jullie misschien al weten ben ik een filmgek. Maar niet alleen een filmgek, ook een seriegek. Als ik een serie volg en hij is afgelopen, ga ik meteen op zoek naar een nieuwe. Maar ook als het nog lang duurt voordat er een nieuwe aflevering komt, ga ik ook alvast op zoek naar een andere serie. Samen met mijn vriend heb ik nu onderhand al meer dan 15 series gezien. Dat is het leuke aan series, je kunt ze alleen kijken, met je vriendinnen, met je vriend.. Ik heb een lijstje met series die leuk zijn om met je vriend te kijken, maar ook om alleen te kijken of met je vriendinnen.

Just for you:

-The Hills
-Audrina
-Once Upon A Time
-The Vampire Diaries
-Supernatural
-Gossip Girl
-Bones
-Cougar Town
-America's Next Topmodel
-Rizzoli & Isles
-Snooki & Jwow
-Nikita
-The Ghost Whisperer
-Gilmore Girls
-Beauty and the Beast
-Revenge
-Sex and the City
-Teen Mom
-Gooische Vrouwen (Dutch)

Girls night:
-Desperate Housewifes
-Pretty Little Liars
-The Hills
-Audrina
-New Girl
-True Blood
-Once Upon A Time
-Glee
-Cougar Town
-Rizzoli & Isles
-Gossip Girl
-Snooki & Jwow
-Gilmore Girls
-Sex and the City
-Beauty and the Beast


Watch with your lover:
-Game of Thrones
-NCIS
-CSI
-Law and Order
-Cold Case
-Modern Family
-Alcatraz
-Lost
-New Girl
-Revolution
-The Walking Dead
-Supernatural
-Heroes
-Hawaii Five-O
-Arrow



4 opmerkingen:

  1. wauuw, misschien is het tijd dat ik ook meer series ga kijken haha
    leukee blog! ik volg je :D

    xx

    impeanutbutterjelly.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet nog altijd seizoen 3,4 en 5 van Gooïsche Vrouwen kijken ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ja het is leuk tijdsverdrijf!
    Ik volg back

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Lisanne
    Haha ja wij moeten nog Game of Thrones kijken, Modern Family, New Girl en The Walking Dead maar dat duurt de hele tijd zo lang todat die afleveringen weer komen..

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks voor je berichtje!♥ Als je na het kijken van mijn blog besloten hebt dat jij mijn nieuwe volger bent, laat het me even weten, dan kan ik je misschien wel terug volgen! xoxo