Inspiratie post

Mango.

Ik zal beginnen met Mango even te complimenteren. De laatste tijd vind ik dat Mango grote verbeteringen maakt qua collectie items. Leuke jasjes, tops, broeken en vooral ook de sieraden worden er een stuk beter op. Voorheen had ik nooit de neiging om naar de Mango te gaan omdat ik het een beetje teveel op de rest vond lijken (Zara, H&M..) maar de laatste tijd ontwikkeld de originaliteit van de Mango zich steeds beter.

1 // Ik hou van glitterjasjes, ik vind ze heel stijlvol. Dit gecombineerd met een basic witte top en een leuk kettinkje. Ook een leuk detail: de beetje omgeslagen kraag aan de rechterkant.

2 // Die ketting! Super mooi. Dat bedoel ik dus, de sieraden worden er echt beter op. Van zulke kettingen hou ik echt! Statement!

3 // 
Wauw! Deze look is heel zomers maar toch herfst door de kleuren. Alleen de top vind ik iets minder maar het colbertje, het broekje, de ketting en het tasje zijn allemaal cute!

4 // Mooie lichte en speelse look, maar toch basic. Leuke blousse met driekwart mouw, onder de leuke witte ripped jeans gedragen met een leuk riempje en een hoedje om het af te maken. Het tasje vind ik persoonlijk wat minder.
 

2 opmerkingen:

  1. Hi pretty! I like your blog so much:)
    Thank you for your comment, I follow you now!
    Have a nice weekend,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks voor je berichtje!♥ Als je na het kijken van mijn blog besloten hebt dat jij mijn nieuwe volger bent, laat het me even weten, dan kan ik je misschien wel terug volgen! xoxo