Mijn afgelopen vakantie maandagen

De laatste 4 weken van de zomervakantie, besloten we met het 'gezin' (mijn pa, mijn ma, mijn vriend en ik) elke maandag een dagje weg te gaan. Daarna gingen we ergens gezellig eten. We hebben weer heel wat gedaan en heel wat gezien en het was heel gezellig. We hebben 2 dierentuinen, een aquarium en de Efteling gehad!

De eerste week zijn we naar de Beekse bergen gegaan. Een dierentuin met safari (dat kan met de bus, met de auto of met de boot. Wij hebben de bus en boot gedaan). Hier hebben we een lekker broodje op en 's avonds zijn we teruggereden naar huis en hebben we bij een beetje te sjeik en design restaurant gegeten waar we allerlei amuses kregen omdat het hoofdgerecht super weinig was, je weet wel van die restaurants die eten serveren wat je bij Masterchef ziet, haha. Ik had kreeft!

De tweede week gingen we naar Sealife in Scheveningen. Een aquarium waar je van alles kunt zien. Daarna hebben we geluncht op het strand en 's avonds hebben we heerlijk bij de Italiaan gegeten. Hmmmm, lekker pasta met schelpjes..


De derde week gingen we naar de Efteling! Jaja, need I say more? Het was een hele gezellige dag, we hebben zelfs mijn ouders mee in de achtbaan gekregen, jaohe! In de middag lekker broodjes Döner geluncht en in de avond hebben we pasta en panini's op.


En de laatste maandag van de vakantie zijn we naar Gaia Zoo geweest. Hier hebben we echt van alles gezien en we hebben de dieren zelfs van boven kunnen bekijken! Toen hebben we lekker frietjes geluncht en in de avond zijn we terug gereden naar huis en zijn we naar een andere Italiaan gegeten. Garnalen als voorgerecht en pasta carbonara als hoofdgerecht.. Om het geheel af te sluiten met Tiramisu!


8 opmerkingen:

  1. Wat super leuk!
    Ik ben nog nooit in gaia zoo geweest, misschien moet ik dat maar is doen haha!
    Leuke blog heb je!
    xManon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa Gaia Zoo is bekroond tot de beste dierentuin van Europa :)

      Verwijderen
  2. Ziet er gezellig uit! Ik ben zaterdag naar de efteling geweest en ga er aankomende zaterdag weer heen. Ik heb een abonnement en ga er op de fiets heen ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @BO

    Is het dan geen leuk idee om daar te gaan werken, haha. Als je er toch in de buurt woont!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks voor je berichtje!♥ Als je na het kijken van mijn blog besloten hebt dat jij mijn nieuwe volger bent, laat het me even weten, dan kan ik je misschien wel terug volgen! xoxo