Favorite movies of all times

Ja het is dus vandaag zo'n typische zondag. Een zondag waarop het alweer lekker heeft geregend, en we nu dus zekerheid hebben dat we richting het najaar gaan. Op zo'n dag doe ik meestal maar 1 ding: HEULEMAAL NIKS! Tsja, ik blog, ik kijk series/films, ik eet en ik lig de hele dag met m'n voetjes omhoog. Maar daar gaat het nu niet om. Ik begon dus te denken, zou het niet leuk zijn om een soort overzichtje voor jullie te maken met al mijn favoriete films erin. Maar dan ook echt mijn favorieten allertijden. Als in: die OOIT zijn uitgekomen. Die ik OOIT heb gezien en geweldig vond. Nu moest ik hier wel even heel hard over na denken, ik kijk zo'n beetje elke dag een film dus het zijn er wel veel, ik moest natuurlijk wel een keuze maken uit de 2000000000000 films die ik ooit in mijn leven heb gezien. Hier komt ie dan!

❤#1 Sex And The City
Ik ben echt zooooo gek op de Sex And The City films. Ik vind ze allebei echt super leuk, maar toch trekt de 2e mij het meest. Het is gewoon zo'n geniale vrouwenfilm die precies uitlegt hoe vrouwen denken, hoe we leven en hoe mannen dat dus 9 van de 10 keer niet snappen. Zo zie je dus hoe anderen met dit probleem om gaan. Hilarisch, meelevend, gevoelig en gewoon geweldig.

❤#2 Titanic
Need I say more?
❤#3 A Little Princess
Oke ik weet niet of veel van jullie deze film kennen, maar dit is een film die ik altijd keek toen ik klein was. Het is een hele mooie film, maar ook een hele oude. CLICK voor de trailer. Het is echt een hele zielige, meeslepende en mooie film, echt een aanrader!

❤#4 Bride Wars
Toen deze film uit kwam wilde ik hem persé zien in de bioscoop. Daarna heb ik 'm meteen gedownload en voilla: een verslaafde was geboren. Hilarische romantische komedie met Anna Hathaway en Kate Hudson (2 van mijn favo actrices). Deze film heb ik sufgekeken!

❤#5 My Sisters Keeper
Dit is echt een van de mooiste films die ik ken. Op een middag een paar jaar geleden besloot ik met mijn beste vriendin naar de film te gaan. Er draaide gewoon niks leuks in de bioscoop en we besloten naar My Sisters Keeper te gaan, ookal kende we de film niet. Goede beslissing geweest. Hij is van de makers van The Notebook en Cameran Diaz speelt hier echt heel goed. Kijk de trailer please als je tijd hebt, gewoon omdat ie zo mooi is! CLICK
❤#6 Crazy, Stupid Love

Ik ben gek op Steve Carrel, hij is zo geniaal. Ook in een romantische komedie. Hier speelt ie samen met Ryan Gosling en ik denk dat de meeste van jullie 'm wel gezien hebben. Goede combinatie van romantiek, humor en drama.
❤#7 Wanderlust
Ten eerste, Jennifer Anniston speelt erin. Ten tweede, ze speelt een schattig stel met Paul Rudd en ten derde, dit is zo'n romantische komedie die je kent, maar dan anders. Deze film moet je eigenlijk gewoon gezien hebben, meer kan ik niet zeggen. CLICK

❤#8 Sinister
Deze film heb ik vorig jaar tijdens de Halloween Double Bills in de Pathé gezien. Wauw, wat een goede film. Het is wel zo'n echte schrikfilm maar je weet niet echt wanneer de schrikmomenten komen. Hele aparte horrorfilm, goede effecten.

❤#9 P.S. I Love You
Deze kennen jullie denk ik ook wel allemaal? De liefste romantische komedie ooit!

❤#10 REC
Damn, dit is gewoon.. damn. De REC films zijn gefilmt zoals Paranormal Activity ('zelf gefilmt') en je weet gewoon niet wat je moet verwachten bij deze films. Het gaat eigenlijk niet echt ergens over (besmettelijke soort zombieziekte) maar ze zijn echt vet.
❤#11 Incidious
Dit is dus echt zo'n film waarbij je om je heen blijft kijken als je over straat loopt en deze film net hebt gezien. Geniaal. Mijn vriend en ik zijn helemaal fan van deze film en in oktober komt het 2e deel uit in de bioscoop en die gaan we natuurlijk in premiere kijken. Ik ga niks zeggen en jullie de trailer laten kijken.. CLICK
#12 The Impossible
Dit is zo'n film die je gewoon al raakt als je de trailer kijkt en als je 'm dan in het echt kijkt is ie nog veel mooier. Deze film is gebaseerd op een waargebeurd verhaal over de Tsunami in Zuidoost Azië van een paar jaar geleden. Must see!

❤#13 The Vow
Channing Tatum, wie kent 'm niet. Hier speelt ie samen met Rachel McAdams (The Notebook) een net getrouwd stel dat een auto ongeluk krijgt. Hierdoor verliest zij haar geheugen en gaat hij er alles aan doen om haar zich alles weer te laten herinneren over hun leven samen. Of dat lukt, moet je zelf zien!

❤#14 2012
Wisten jullie nog dat iedereen vorig jaar in paniek was omdat de wereld zou vergaan? OP MIJN VERJAARDAG NOG WEL! Maar gelukkig zitten we hier allemaal nog en is er gewoon niks aan de hand. 2012 vind ik wel een goede film, ookal wist ik wel dat de wereld niet zou vergaan en ik gewoon mijn verjaardagsfeestje zou krijgen. Een hele spannende, enge maar ook mooie film.

❤#15 What To Expect When You're Expecting
Jaaaaa, omg toen deze film in de bioscoop kwam MOEST ik 'm gewoon zien. Jennifer Lopez, Cameron Diaz, Elizabeth Banks.. Geweldig! En hoe leuk is het om 5 verschillende vrouwen te zien die ouders (willen) worden en dat op hun eigen manier beleven. Mét de vrouwelijke humor die we allemaal kennen natuurlijk.

❤#16 Poseidon
Poseidon vind ik, net als 2012 en al die andere 'de wereld vergaat films' echt goed. Ik vind die films altijd mooi, zulke mooie effecten die ze er altijd in zien te verwerken, wauw. En het sleept je gewoon altijd heel erg mee vind ik. Alleen is Poseidon wel wat enger voor mij dan 2012, het speelt zich namelijk af op een schip en dat schip zinkt met de mensen erin (dus niet zoals Titanic) en het is echt een van mijn grootste nachtmerries om in zo'n situatie te komen waarin je onderwater zit en nergens heen kan..

❤#17 Water For Elephants
Dit is een hele speciale en (naar mijn mening) unieke film. Met Reese Witherspoon (Legally Blonde!) en Robbert Pattinson. Het speelt zich in een oudere tijd af (damn, weet niet eens precies welke) dus het is ook heel oud gefilmt en de kleding en kapsels zijn daarop afgestemt. Het gaat over het leven in het circus en over 2 geliefden die eigenlijk niet verliefd mogen zijn. Prachtige film, please kijk de trailer! CLICK

❤#18 The Lucky One
Ja hoor, alweer een Nicholas Spark film. Maar deze vind ik toch iets aparter dan bijvoorbeeld The Notebook. The Lucky One gaat in het kort over een jongen die een foto vind in de oorlog van een jonge vrouw en besluit naar haar op zoek te gaan. Dan wordt ie verliefd op haar en de rest moeten jullie zelf maar eens gaan bekijken.

❤#19 Orphan
Ik begin met de vertellen dat mijn vriend altijd het einde van een film kan voorspellen (vrij irritant). Toen besloot ik 'm Orphan te laten zien. Hij begon na een klein uurtje al aan mij uit te leggen hoe de film zou aflopen, maar toen zat ie er goed naast! Deze film is zo onvoorspelbaar dat 't 'm gewoon des te enger maakt.. CLICK

#20 What Happends In Vegas
Daar ben ik weer met m'n Cameron Diaz. Deze keer speelt ze samen met Ashton Kutcher en leren ze elkaar kennen in Las Vegas. Daar winnen ze dus 'samen' de jackpot. Alleen het probleem is dat ze avond daarvoor zijn getrouwd in Vegas.. Dus moeten ze samen leren wonen in 1 huis en hun huwelijk proberen te redden willen ze al het geld houden. En dat vinden ze niet makkelijk aangezien ze elkaar haten!

Dit waren zo'n beetje mijn beste films ever. Natuurlijk heb ik nog veel meer goede films in mijn collectie, maar dan zou het echt een beetje té veel worden.. Ik vind het nu al heel wat, haha! Ik hoop dat jullie hier misschien ideetjes uit kunnen halen voor jullie eigen filmavondjes.




18 opmerkingen:

  1. Leuk! Een heleboel films ken ik nog niet dus die ga ik zeker een keertje kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje ! wat een lijst zeg :D Ik denk dat ik ook zo maar door kan gaan met mijn favo films op te noemen :D xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik weet het, het is heel wat. Haha ik hou ook echt van films x

      Verwijderen
  3. Leuk! Sinister wil ik ook nog heel graag kijken. Ik heb toevallig The conjuring gezien. Creepy!!

    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa die wil ik ook zien! Maar heb geen geld.. Dus dat wordt downloaden..

      Verwijderen
  4. Leuk lijstje, een paar moet ik nog kijken.
    Liefs, Kim

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja ik moet er ook nog een paar kijken die niet op m'n lijstje staan

      Verwijderen
  5. Leuk lijstje. The Vow is echt heel mooi! Pitch Perfect is trouwens ook nog een aanrader :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aah Orphan is ZO gestoord eng, die vond ik wel heel vet inderdaad!! My Sister's Keeper was zo zielig dat ik half zat te huilen in het vliegtuig haha. What happens in Vegas is ook heel leuk. ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja en Orphan kennen ook helemaal niet zoveel mensen eigenlijk, terwijl t een goede film is. En My sisters keeper was gewoon niet normaal mooi en What Happens in Vegas, tsja, geniaal haha

      Verwijderen
  7. Oh, en ik volg je trouwens op Bloglovin. =D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Ik ben altijd op zoek naar leuke films :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks voor je berichtje!♥ Als je na het kijken van mijn blog besloten hebt dat jij mijn nieuwe volger bent, laat het me even weten, dan kan ik je misschien wel terug volgen! xoxo