Boyfriend tag!

Ik heb 'm al op verschillende blogs gezien maar dit keer is het mijn beurt: de boyfriend tag! Toen ik het aan mijn vriend vertelde zei hij: 'Oh die wil ik ook best wel doen met jou hoor.' So we did.

Ik heb voor mijn vriend wat vragen opgeschreven en hij gaat hier antwoord op geven. Als het goed is zijn de meeste tot alle antwoorden wel goed want we hebben inmiddels al bijna 2 jaar. Ik vind dit een leuke en grappige tag om samen te doen en ik hoop dat jullie 'm leuk vinden!

1. Waar is ze geboren?

Eindhoven

Punt 1!

2. Wat haar originele haarkleur?

Donkerblond

Ja, ook goed!


3. Wat eet ze het allerliefste? (ja dat is een beetje veel, dus noem er 3!)

Pizza, sushi y pasta

Ook goed, ja ik hou heel erg van vis, dus die kon er ook nog bij maar die tel ik op zich wel mee met de sushi :)


4. Noem haar 3 favoriete kledingwinkels.

H&M, Primark, Only

Deze zijn ook goed, omdat ie er zo vaak mee naar toe moet denk ik..

5. Wat is haar favoriete drinken?

Fanta

Ja ik drink eigenlijk 9 van de 10 keer Fanta maar soms heb ik zin in Cassis of Cola. De laatste tijd probeer ik dus minder frisdrank te drinken en waag ik me aan het Vitamine water.

6. Ze mag een huisdier uitkiezen, wat kiest ze? (easy)

Geen poes, maar een kitten!

Hier heb ik niks over te zeggen, helemaal goed. Daarom had ik er dus ook 'easy' bijgezet omdat ik vaak over niks anders praat.


7. Waar kijkt ze naar op t.v.? (programma's, geen series)

Net 5

Ja Net 5, ik kijk vooral veel kookprogramma's zoals Masterchef en My Kitchen Rules maar ook programma's zoals Achter Gesloten Deuren of Buitenlandse Bruiloft.

8. Haar favoriete beautyproduct?

Nagellak

Checkkkkk!

9. Noem iets wat ze echt niet lust.

Bloemkool gepureerd met aardappels en een kaassausje erover heen.

Inderdaad, maar er mist 1 ding: UIEN. Ik háát uien.

10. Liever thuis eten of uit eten?

Uiteten, behalve als ik kook.

Haha uiteten inderdaad, maar ik zeur altijd tegen 'm dat ie voor me moet koken, vandaar :)

11. Welke kleur hebben haar ogen?

mooi Bruin

Goed.


12. Als je er 1 moest noemen, wat is haar slechtste gewoonte?

Te snel conclusies trekken.

Soms als ik dingen verkeerd versta of verkeerd op vat dan blijf ik er in. Dan trek ik een conclusie over hetgene wat ik eruit heb begrepen terwijl het misschien anders bedoeld was.


13. En nu haar beste gewoonte.

Lief zijn

Oh mooizo, nog een punt erbij :)

14. Je wilt bloemen voor haar kopen, wat kies je?

Orchidee

Ook helemaal goed, mijn kamer hangt echt vol met nep-orchideeën van de Xenos en ik heb van hem ook al een paar keer een echte gekregen.

15. Haar ergens mee naartoe nemen, maar waar?

Efteling for sure

Haha ik kom echt mijn hele leven al elk jaar in de Efteling (dat is dus 20 jaar elk jaar) dus dat is voor mij echt een traditie. Ik vind de Efteling echt geweldig!

16. Wat is haar favoriete filmgenre, of heeft ze er meer?

Romantisch

Nouja, ook maar ik heb er dus meer. Ik hou ook van horror (dat hoort ie te weten omdat we samen altijd naar Insidous en Paranormal Activity gaan hahaha).

17. Jullie gaan naar de Subway, wat besteld ze?

De Melt

Wow, I'm suprised dat ie deze wist. Maar hij is goed :)

18. Noem iets wat ze elke dag draagt of om heeft.

Pandora armbandje van mij!

Ja ook goed want deze heb ik vorig jaar ergens in september volgens mij gekregen (ik had het echt niet verwacht) en met de tijd zijn er steeds meer bedeltjes aan gekomen.

19. Noem 1 ding wat ze graag in haar toekomstige huis zou willen hebben.

Een groot bad

Hier heb ik ook niks over te zeggen. Goed, goed goed! Ik wil al zo lang een lekker bad, aangezien wij die thuis niet hebben. Vroeger ging ik altijd bij mijn oma logeren en die had wel een bad dus zat ik daar altijd nogal lang in.

20. Je wilt iets voor haar bakken, wat maak je?

Lekker eitje

Haha ja want hij maakt hele lekkere eitjes. Eigenlijk bedoelde ik met deze vraag iets zoets (cupcakes, brownies) maar dan zou ie dus denk ik iets van brownies of koekjes ofzo maken.

Hopelijk vonden jullie de vragen en natuurlijk de antwoorden leuk. Wij vonden het in elk geval leuk om te doen!


                                             

28 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen! En grappig om te zien dat hij zoveel van je weet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je vriend dit wilde doen met jou! Erg leuk om te lezen! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja eigenlijk was dit dus een beetje zijn idee x

      Verwijderen
  3. Wat een leuke tag, en zo leuk om te lezen! Leuk dat die vele vragen goed had. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk om te lezen :) Leuke foto ook.

    En thanks voor het volgen, ik volg je ook! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha super! mijn vriend zou dit van mij ook allemaal moeten weten na 4 jaar enhalf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien ook een leuk idee voor jullie om deze tag te doen? :) Ik ga je blog in de gaten houden!

      Verwijderen
  6. Haha leuke tag! Goed ook dat hij zoveel van je weet :P

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, je vriend weet echt heel erg veel van je! Ik heb deze tag laatst ook met mijn vriend gedaan (maar hij is nog niet online) en hij wist echt niet zo enorm veel. Maar hij is dan ook enorm vergeetachtig haha xD

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha leuk! Ja mijn vriend normaal gesproken ook, vaak als ik iets zeg en een paar uurtjes later herhaal ik het dan weet ie helemaal niet meer waar het over ging. Typisch mannen, haha!

      Verwijderen
  8. Leuk dat hij zoveel over je weet haha! En ook heel leuk beantwoordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb jou genomineerd voor de Liebster Award. Ga naar www.dailyybreakfast.blogspot.nl voor de details.
    Liefs, Kim.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je me volgt op Bloglovin'! Leuk artikel dit, moet ik binnenkort ook maar eens met mijn vriend gaan doen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks voor je berichtje!♥ Als je na het kijken van mijn blog besloten hebt dat jij mijn nieuwe volger bent, laat het me even weten, dan kan ik je misschien wel terug volgen! xoxo