Review: Therme Zen White Lotus Bodyserum

Vandaag heb ik een review voor jullie, die ik al eventjes geplant had staan. Met kerstmis heb ik, zoals jullie misschien wel hebben kunnen zien, veel dingetjes van Therme gekregen. Waaronder mijn nieuwe favoriet: de Zen White Lotus Bodyserum.

Eigenlijk wist ik tot verkort nog niet veel van bodyserum. Ik had er wel eens ooit over gelezen en het leek me ook wel wat, maar ik had nog genoeg bodylotions en butters in de badkamer staan. Toen ik de Therme bodyserum kreeg besloot ik 'm maar eens uit te testen en wauw.. Het resultaat was echt geweldig.
Bodyserum is echt mijn nieuwe favoriete bodyproduct, het smeert veel lekkerder uit als een bodylotion, het duurt minder lang en de textuur is wat gladder en dunner. Kijk mee naar mijn review!
 
Dit is de verpakking. Mooi, simpel en echt in de stijl van Thermen hoe wij dit merk kennen.
 
Aan de zijkant van de verpakking staat in een paar talen wat het product in houdt.
 
Dit is de flacon. Handig met een pompje.
 
Ik heb hier wat bodyserum op mijn hand gedaan.
 
Hier heb ik wat bodyserum op mijn arm gesmeerd. Nu gaan we uitwrijven..
 
En zo ziet het eruit als ik het uitgewreven heb!
 
Fan van mijn nieuwe, lekkere bodyserum!
 
Wat ik zo fijn vind aan het product is dat het echt maar een paar seconden (20 zoiets) hoeft in te trekken voordat je je kleren aan kunt doen. De meeste bodylotions duren een paar minuten maar die blijven meestal nog wat nattig. Deze bodyserum trekt dus snel in en doet z'n werk ook nog eens goed. Mijn huid voelt lekker zacht, verzorgd maar ruikt ook erg lekker!

Jammer genoeg is het nogal een duur product (€9,10) maar aangezien ik 'm kado heb gekregen vind ik het niet erg. Ik denk dat ik als ik het geld ervoor zou hebben en willen uitgeven het nog wel een keer zal gaan kopen, anders zal ik me binden aan een wat goedkopere variant zoals die van Etos eigen merk. De inhoud van de verpakking bedraagt 125 ml, maar zoals ik er nu naar kijk kan ik er nog best even mee vooruit.

Conclusie:
Dit is echt een lekker product, trekt snel in en is echt voedend voor de huid. Je krijgt er eigenlijk meteen zo'n lekker 'spa gevoel' van. Ik geef de bodyserum Zen White Lotus een 8,5!


Kenden jullie dit product al of nog niet? En zou je het zelf ook gaan kopen?


                                       

18 opmerkingen:

  1. Oeh, zo'n bodyserum lijkt me heel fijn! :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Terme is altijd een heel fijn product!! Hij lijkt me erg lekker! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb inderdaad nog nooit iets van Therme gehad wat niet lekker was haha :)

      Verwijderen
  3. Dat pompje is echt handig. En fijn dat hij zo snel intrekt. Dat vind ik altijd zo irritant aan bodybutters.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben gek op Therme! Heerlijke geuren :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hem ook en hij is zooo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. Jaa inderdaad, ik vind alleen die Japanese sento wat minder maar de rest is heerlijk

      Verwijderen
  7. Hey, superleuk artikel!
    En ik heb je net gevolgd, zou je mij terug willen volgen?
    missbeautyfreak.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. Leuk dat je me volgt, ik zal je terug volgen

      x

      Verwijderen

Thanks voor je berichtje!♥ Als je na het kijken van mijn blog besloten hebt dat jij mijn nieuwe volger bent, laat het me even weten, dan kan ik je misschien wel terug volgen! xoxo