Nationale vrouwendag :)

Oké, ik zag dus op Facebook/Instagram dat het vandaag Nationale Vrouwendag is! Super leuk, ik weet niet precies waar het vandaan komt maar goed, dus ik wilde een klein artikeltje schrijven aan alle dames out there, waarom het zo geweldig is om een vrouw te zijn!

 ♥ We kunnen ons uren vermaken met make-up, maskertjes, haarproducten etc.
 ♥ Als er nood uitbreekt worden wij, samen met kinderen, als eerste gered!
 ♥ Wij zijn het 'gracieuze en nette' geslacht
 ♥ We zijn gemaakt om een baby te dragen voor 9 maanden
 ♥ Met ons kun je altijd goed praten
 ♥ We kunnen vaak meerdere dingen tegelijk
 ♥ Wij luisteren altijd en onthouden het dan ook echt
 ♥ Wij zijn al heel snel blij! Denk aan een nieuwe tas, nieuwe kleren, nieuwe schoenen, nieuwe make-up, nieuwe sieraden, chocolade, weekendjes weg.. het hoeft niet zo moeilijk te zijn hoor! ;)

 ♥ Wij kunnen ons verplaatsen in anderen
 ♥ Wij zullen altijd een beetje 'moederlijk' zijn
 ♥ We waren vroeger al de sterren in de keuken!
 ♥ Wij doen ons best om er leuk uit te zien (wat maakt het dan ook uit dat we uren voor de spiegel staan??)
 ♥ Als wij puistjes, wallen, een schrale huid of oneffenheden hebben werken we dan zo weg met crèmes en make-up!
 ♥ We krijgen het meeste wel voor elkaar met onze vrouwelijke charmes

 ♥ We kunnen uren kletsen over van alles en nog wat, wij hebben altijd nog wel gespreksonderwerpen klaar staan
 ♥ Wij geven écht, oprecht en goéd advies
 ♥ We kunnen altijd bij elkaar terecht!
 ♥ Zoals Beyonce al zegt: 'Who run the world? Girls!'

Happy Vrouwendag dames :)


                                                           


4 opmerkingen:

Thanks voor je berichtje!♥ Als je na het kijken van mijn blog besloten hebt dat jij mijn nieuwe volger bent, laat het me even weten, dan kan ik je misschien wel terug volgen! xoxo