Mijn verslavingen




                                                                                              
Zoals iedereen heb ik ook verslavingen. Geen ernstige verslavingen hoor, maar juist heel wat goede! Ook wat minder goede, maar dat heeft natuurlijk iedereen. Ik begin gewoon bij het begin:

Slapen
Ik HOU gewoon van slapen en daar is helemaal niks mis mee vind ik. Als ik echt moe ben, kan ik wel tot een uur of 1 slapen in de vakantie of in het weekend als ik een keertje niks te doen heb. Ik ben een echte slaapkop, tenminste zo noemt mijn vriend me altijd aangezien hij altijd heel vroeg wakker is..

Een beautyavondje
Wauw, hier kan ik gewoon helemaal van opknappen. Lekker mezelf de hele avond in de badkamer opsluiten en lekker wassen, drogen, kammen, scrubben, lakken en noem het maar op! Niet alleen voel ik mezelf er beter door, mijn huid en haar zijn er ook heel blij mee!

Winkelen
Ja het klinkt misschien cliché omdat 'alle meiden van winkelen houden' maar ik hou echt van winkelen. Met lekker veel geld gewoon helemaal los gaan! Kleren, schoenen, tassen, sieraden.. En dan met volle tassen thuiskomen en een hele nieuwe garderobe hebben, heerlijk!

Eten
Yummi! Natuurlijk spreekt dat voor zich maar mijn verslaving heeft een heel lang staartje, hihi:
Pasta, pizza, rijst, couscous, calamaris, gamba's, mais, tomatensoep, kaashapjes, fruitsalade, afhaalchinees, en sushi! Pasta eet ik eigenlijk al mijn hele leven lang, net zoals pizza. Maar vis heb ik een hele tijd niet willen eten toen ik jonger was want ik vond het vies. Maar nu weet ik wat ik heb gemist, yam! Vooral sushi, echt sinds ik dat at was ik verliefd.

Nagellak
Ja ik ben zo'n meisje die AL-TJD nagellak op heeft. Ik zeg heel eerlijk, ik ga echt zelden de deur uit zonder nagellak. Ik heb een stuk of 5 baantjes in de horeca gehad en bij sommige van die baantjes mocht ik ook geen nagellak op. Ik deed toch altijd iets op, al was het maar doorzichtige nagellak. Ik moet gewoon iets op mijn nagels hebben en dat is meestal een leuk fel kleurtje.

Series en films
Ik heb al zóveel films en series gekeken. Zo heb ik ook sinds ik een jaar of 7 was ook Engels geleerd. Vroeger keek ik al met mijn moeder mee naar series op RTL 4 die zij keek, en met mijn vader naar de films die in de avond altijd kwamen. Ik vind het ook echt leuk om naar de bioscoop te gaan, dat vind ik echt gezellig. Dat moet eigenlijk ook tussen mijn verslavingen, maar daar ga ik geen apart kopje voor maken, dat hoort hier gewoon bij. Ik heb met mijn vriend ook al verschillende series gevolgd zoals Lost, Modern Family, New Girl, The Walking Dead, Revolution.. Dat soort series zijn leuk om met mijn vriend te kijken. Zelf kijk ik dan naar Sex And The City, Pretty Little Liars, The Hills, Audrina.. Qua films: eigenlijk alles wel.. horror, komedie, romantiek, romantische komedie, thriller.. Ik hou alleen niet zo van die sci-fi films.

Dierenprint

Nee ik draag geen bont maar ik heb wel echt een grote liefde voor dierenprintjes! Zebra, luipaard, tijger.. alleen ben ik niet zo van de koeienprint. Ik heb er ook heel veel van. Achtergrond op mijn telefoon, telefoonhoesje, kledingstukken (niet te ordi of course), dekbedovertrek, oorbellen.. 

Kerstmis
Ik hou echt heel erg van kerstmis. Eerst komt mijn verjaardag, 21 december. Dan is het kerstavond, 24 december. Daarna komen 1e en 2e kerstdag en daarna nog nieuwjaar! Ik ben zelf niet zo van Sinterklaas, omdat ik enig kind ben. Vroeger was ik er wel van, toen kreeg ik elk jaar veel kadotjes! Vroeger kreeg ik ze 3x in december en nu nog maar 2x. Maar dat is meer dan genoeg! Ik hou gewoon van de sfeer in de straten met kerst, de kerstfilms die op tv komen, de sfeer in de huizen, het eten, de winkels, het weer.. Lekker shoppen in de stad die helemaal is versierd in kerststemming, met lampjes en kerstbomen. Het lekkere kerstdiner wat je dan eet, met je familie of je vriend/vriendin, je vrienden, of gewoon lekker alleen met een vriendin. Kerstmis is mijn favoriete tijd van het jaar, zeker weten!christmas


Katten
Jaaaaa ik ben gek op katten! Ik ben een echt kattenmens. Ik ben opgegroeid met katten en heb altijd katten gehad. Gelukkig heeft mijn vriend ook een kat, ik vind het leuk aan jongens als zij een kat hebben in plaats van een hond, hihi. Ik doe ook altijd alles voor katjes. Als ik er eentje zie op vakantie die honger heeft en geen huisje heeft ga ik altijd terug naar die plek om hem eten te geven of wat water. Omdat ik vind dat elke katje een goed leven verdient.

Sprookjes (Disney)   

Sprookjes.. een echt jeugdsentiment. Vroeger keek ik elke dag wel naar een sprookjesfilm van Disney (op videoband, haha!). Sprookjes zijn zo leuk dat je jezelf er helemaal in kunt verliezen en even aan iets anders kunt denken. Sprookjes zijn grappig, ontroerend, leuk, spannend, lief enzovoorts! Er is voor iedereen wel een leuk sprookje te vinden.

Knuffels

En als laatste: knuffels. Maar dan wel van mijn vriendinnen en mijn vriend natuurlijk. Knuffels zijn zo fijn omdat je je dan even helemaal kunt laten gaan als je verdrietig bent. Het beurt je op en geeft je een fijn gevoel. Of als je iemand moet missen, of juist heel lang niet meer hebt gezien. Of als je juist heel blij bent! Knuffels zijn voor elk moment!

 






2 opmerkingen:

Thanks voor je berichtje!♥ Als je na het kijken van mijn blog besloten hebt dat jij mijn nieuwe volger bent, laat het me even weten, dan kan ik je misschien wel terug volgen! xoxo