Inspiratiepost

Vero Moda.

Vero Moda is sowieso een van mijn favoriete winkels, dat is het eigenlijk al zolang ik mijn eigen kleren koop wel geweest. Ook als ik met mama ga shoppen lopen we altijd even binnen, want ze hebben er kleren voor mijn leeftijd, maar soms zijn er ook leuke kleren bij voor mama. Dan heb je ook nog Only en dat is dan ook echt leuk voor mijn leeftijd, maar bij de Vero Moda vind je ook nog wel eens speelse dingen die voor iedereen kunnen.

1 // Mooi basic aubergine kleurig shirt, half in de broek gedragen en omdat het geheel best basic is is het geheel gecombineerd met pumps met panterprint. Leuk en origineel.

2 // Een beetje een wijde witte basic top met daaronder een superleuke broek met panterprint. Ik vind altijd als je kleding draagt met print, je het niet al te bont moet maken, dat lijdt de aandacht alleen maar af.

3 // Leuke accessoires, nog een beetje weinig voor de herfst maar dat zal nog wel goed komen. Ik blijf bij mijn liefde voor sjaals en statement kettingen, dus vandaar dat ik deze erbij heb gedaan!

4 // Weer hetzelfde principe als foto 2 eigenlijk, basic gecombineerd met dieren print. Alleen dit keer geen panterprint maar zebra en geen witte top maar een donkere kleur.

1 opmerking:

Thanks voor je berichtje!♥ Als je na het kijken van mijn blog besloten hebt dat jij mijn nieuwe volger bent, laat het me even weten, dan kan ik je misschien wel terug volgen! xoxo