Rituals love

 

Ik ben echt gek op Rituals! Ze hebben heerlijke producten, veel keuze en heel veel verschillende productlijnen. Het is jammer dat het wat aan de prijzige kant is, maar dat valt altijd wel te overzien. Je kunt voor Rituals het beste in de sale kijken. Dan heb je de producten echt voor een spotprijsje. Het goedkoopste van de Rituals zijn denk ik de mini's. Die zijn zo'n €10,- per stuk maar ik denk dat je er wel lang mee doet. Er zit in de mini's 70 ml.

Mijn buurvrouw gaf me laatst een Rituals mini als kadotje. Het was de Mei Dao body cream. Hij ruikt echt heel erg lekker.

Het leuke aan Rituals vind ik dat ze eigenlijk van alles wel iets hebben. Ze hebben dingetjes voor je lichaam, voor je gezicht, parfum, make-up, dingetjes voor in huis, voor baby's, kleding en ze hebben zelfs producten voor mannen, haha!


Home:
Ik ben zelf fan van de geurstokjes. Vorig jaar rond de kerst wilde ik ze eigenlijk kopen, toen was er bij de V&D een actie: 2 voor de prijs van 1. Ik had een hele lekkere geroken, de Lotus Secret. Nog steeds mijn all time favorite! Máár, deze hebben ze niet in mini geurstokjes. De mini geurstokjes zijn €12,- en de grote geurstokjes zijn €23,50. Ik vind het echt heel jammer, want die actie ging alleen om de mini geurstokjes, dus had ik er nog niks aan. Ik hoor dat de geurstokjes van Rituals echt super goed zijn. Ze beloven volgens de verpakking zo'n 2/3 maanden staan, maar ik hoor dus altijd dat ze veel langer blijven ruiken. Je kunt er blijkbaar wel 4/5 maanden mee doen. Voor de geurstokjes zijn er ook navullingen verkrijgbaar. Ze kosten €21,- en de stokjes kosten €1,- los. De handzeep van de Rituals vind ik ook heel fijn en lekker. Ook weer in verschillende geuren en kleuren. Deze kosten €8,- en er zit 300 ml in.

Lichaam:
Hier heeft Rituals denk ik toch wel het breedste assortiment in. Doucheproducten, badproducten, bodyproducten, deodorants, massageolie, hand/voet producten, haarproducten, huidverzorgingsproducten, parfum en zonbescherming. Zoals ik al zei vind ik de Mei Dao (Tao secret) lijn heel erg lekker. De hammam lijn vind ik wel lekker, maar is niet echt mijn ding. Alleen als ik écht een hele ontspannende avond wil. De Sakura lijn is ook heerlijk, daar wordt je echt rustig van. Ook hebben ze verkoelingsproducten van de lijn Cool Dragon. Bijvoorbeeld voor na het sporten, als je verbrand bent of gewoon als het warm weer is. De haarproducten heb ik nog nooit geprobeerd, maar lijken me wel apart. Ze zijn €9,50 en er zit 200 ml in. En dan zijn er ook nog de huidverzorgingsproducten. Ze hebben make-up remover, cleanser, facial toner, exfoliator, ooglotion, dag/nachtcrème, serums.. En dan zijn er nog de scheerproducten en de mannen gezichtsverzorging. Apart vind ik wel dat in alle scheerproducten basilicum zit. De huidverzorging is ook opgedeeld in categorieën
 zoals gevoelige huid en anti-aging.

Make-up:


Ja dat spreekt denk ik wel voor zich. Ze hebben wel ontzettend veel, dat wist ik niet eens! Mascara's, eyeliner, oogpotlood, oogschaduw, wenkbrauwpotlood, wenkbrauwpoeder, lippenstift, lipgloss en lipshine, lippenpotlood, foundation, bruiningspoeder, gezichtpoeder, camouglagestiften, blushers, nagellak, nagellak remover en kwasten.

Baby:
Voor kleintjes hebben ze bij Rituals echt de schattigste washandjes. Deze zijn niet echt prijzig (€5,-). Ook hebben ze een badjasje voor kindjes tot 24 maanden en babycrème en baby splash. Dat is een reiniger voor huid en haar. 


Kleding:

Als laatste wilde ik even wat vertellen over de kleding. Ik vind de kleding van de Rituals wel wat hebben, maar ik weet niet of het zo'n super kwaliteit is aangezien sommige dingen best prijzig zijn. Ze hebben shirts, singlets, truien en vesten, leggings en broeken en jurken. Dan hebben ze ook nog nachtmode en sjaals. Dan heb je dus zo dat sommige broeken €29,- zijn terwijl de anderen €49,- zijn. Zal wel te maken hebben met de stof en kwaliteit!

Oh trouwens! Ze hebben ook thee! Die wilde ik nog een keer proberen maar vond ook dit aardig prijzig (€5,50) maar er zitten 20 zakjes in én het is Rituals dus misschien dat ik volgende keer dat ik bij de Rituals ben er even eentje meeneem. Iemand tips welke smaak ik moet nemen?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks voor je berichtje!♥ Als je na het kijken van mijn blog besloten hebt dat jij mijn nieuwe volger bent, laat het me even weten, dan kan ik je misschien wel terug volgen! xoxo