Went to the city today


Vandaag ben ik even met mama de stad in geweest en we hebben op ons gemak een beetje rondgelopen door winkels. We hebben niet al te veel gekocht (shoplog komt nog) en hebben ons merendeels gewoon vermaakt door te slenteren door het centrum, haha.

Deze twee setjes vielen me op toen we de Mango binnenliepen. Leuk!


En er was ook nog een klein beetje sale achterin de winkel. Voornamelijk blazertjes en truien.


De nieuwe collectie van Mango.


In de Cook&Co kwam ik deze leuke spulletjes van Minnie en Mickey mouse tegen, zo lief!


Bij de Zara paste ik een legging. Van voren is ie van leer en van achteren gewoon van stof. Weer eens wat anders!


En we hebben nog lekker op het terras gezeten.


4 opmerkingen:

  1. Heel leuk! (: vooral de matches bij de paspoppen.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. love your blog!
    I am now following you!
    make sure you check out my blog and follow me back xxx

    www.theunwrittenstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke foto's, je legging is mooi inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks voor je berichtje!♥ Als je na het kijken van mijn blog besloten hebt dat jij mijn nieuwe volger bent, laat het me even weten, dan kan ik je misschien wel terug volgen! xoxo