Mask time!


Ik had eens zin om weer een maskertje te doen. Normaal stoom ik mijn huid dan ook, om alle viezigheid eruit te zweten. Maar aangezien het nu buiten al een maand lang warm weer is, had ik daar niet echt veel zin in. Ik zweet al genoeg in de zomer! Ik heb het gewoon simpel gehouden: scrubben, neusstrip, maskertje.


Dit zijn mijn spulletjes. Sponsjes om mijn maskertje er af te halen, mijn foundationkwast om het maskertje aan te brengen, neusstrips van de Action, scrub voor elk huidtype van de Hema en diepreinigend maskertje van Dr. Van Der Hoog.

Goed, ik begin dus met mijn gezicht schoon te maken. Dit doe ik met lotion en een wattenschaafje (dit doe ik overigens elke avond voor het slapen gaan). Dan spoel ik even met water zodat mijn huid een beetje nat/vochtig is. Dan pak ik een paar druppels scrubcrème (dit was bij nader inzien een beetje veel..) en dan begin ik te scrubben. 

Zo, nu mag ik de scrub eraf gaan wassen!

Daarna ga ik verder met een neusstrip. Even mijn neus nat maken zodat de strip goed blijft zitten en zichzelf goed 'vastzuigt' en optimaal werkt.

Even lekker ontspannen en zo'n 15 minuutjes wachten tot de strip HELEMAAL droog is. Je moet echt wachten tot ie helemaal is opgedroogd, anders werkt het niet of het werkt slecht en heb je al die tijd voor niks gewacht.

Zo de strip is eraf! Dan nu beginnen met het masker! Wat ik altijd doe: ik knijp alles in mijn hand en smeer het vervolgens met mijn foundationkwast op mijn gezicht. Smeert een stuk fijner uit.

En dan maar wachten.. 15 tot 20 minuutjes en we zijn weer helemaal klaar voor vanavond!

Dus dit was zo mijn avond weer, haha. Ik doe de laatste tijd veel meer maskertjes dan normaal omdat ik er nu veel tijd voor heb omdat het vakantie is. Als ik school heb heb ik vaak geen tijd, zin of puf om het nog te gaan doen. Dan ga ik vaak gewoon vroeg naar bed, wat ook goed kan zijn voor je huid natuurlijk! Ik heb dus pas geleden ook een 3 minutes mask gekocht van Dr. Van Der Hoog zoals ik in DEZE shoplog al liet zien. Deze werkt ook heel fijn en lekker snel. Dan kan ik als ik na een drukke schooldag moe ben, tóch even relaxen!

Mijn huid voelt trouwens wel echt heel lekker zacht aan door het maskertje!



1 opmerking:

  1. I love your blog!
    I am now following you!
    make sure to take a look at my blog and follow me back xx

    www.theunwrittenstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks voor je berichtje!♥ Als je na het kijken van mijn blog besloten hebt dat jij mijn nieuwe volger bent, laat het me even weten, dan kan ik je misschien wel terug volgen! xoxo