Review: Kruidvat Quick and Easy Nailpolish Remover

Ik draag elke dag nagellak, ik zou echt niet zonder kunnen. Zo leef ik al ongeveer sinds mijn 14e, toen ik een beetje met make-up begon te experimenteren. Sinds dien ben ik 'hooked' en heb ik altijd een kleurtje op mijn nagels. Ik heb zelfs een keer toen ik me verslapen had en naar school moest, in het bushokje mijn nagels gelakt omdat ik er thuis geen tijd meer voor had!

Verder heb ik me natuurlijk ook weleens moeten aanpassen. Toen ik in de horeca werkte bijvoorbeeld. Meestal mag je dan geen kleurtjes op je nagels, het liefst helemaal geen nagellak. Maar stiekem deed ik toch altijd een super licht kleurtje op, of zelfs een transparante nagellak. Dit deed ik ook tijdens mijn stage in het hotel. En daarom zeg ik, ik kan niet zonder! Ik moét altijd iets op hebben, anders voel ik me gewoon kaal!

Maar goed, natuurlijk moet de nagellak er soms ook af worden gehaald. En daarom is het belangrijk dat ik altijd nagellak remover in huis heb! Ik liep in de kerstvakantie met mijn moeder in de Kruidvat en zocht naar een nagellak remover voor glitter nagellak. Aangezien ik zowat de hele maand december met glitternagellak heb rondgelopen, vond ik het wel belangrijk om nu eens een keer een goede remover te vinden. Ik had gezien dat Essence dit soort removers verkocht, maar natuurlijk weer niet bij onze Kruidvat. Dus ben ik gegaan voor de Quick and Easy van het huismerk van Kruidvat. Weer eens wat anders, een nagellak remover in een potje! Dit soort removers heb ik vaak op blogs voorbij zien komen dus ik dacht: weetje, waarom niet? Lees mee!
 
Dit is 'm dan! Het is zo'n remover in een potje, wat voor mij echt veel handiger werkt dan met een watje.
 
Op de achterkant staat nog wat aanvullende informatie. Ook dat de remover lekker ruikt (naar fruit). En dat is ook echt zo! De meeste remover stinken super erg maar deze valt reuze mee :)
 
Dit is hoe ie er van binnen uit ziet. Een zacht omhulsel met een gaatje in het midden. De bedoeling is dus dat je hier je nagel in doet, rondjes draait en je vinger er na een paar keer uit haalt. Dan is de nagellak eraf.
 
Dit is hoe mijn nagels er uit zien voordat ik de remover heb gebruikt. Lelijk, afgebrokkeld en oud, bah! Tijd voor een nieuwe lak! Maar eerst even schoonmaken.
 
En dit is het resultaat. Ik ben er erg over te spreken, vooral toen ik mijn glitter nagellak moest verwijderen. Dat ging echt 3x zo makkelijk als met een watje en gewone remover.

Wat mijn betreft is dit dus een product om aan te raden. Het enige nadeel is dat er restjes nagellak in blijven zitten, zoals glittertjes, en dat weer op je nagels komt als je ze schoon wilt maken. Maar dat is ook wel logisch aangezien je zo'n 7x (denk ik?) met het potje kunt doen. De prijs/kwaliteit verhouding is echt perfect aangezien het product maar €2,75 kost!

Hebben jullie deze remover al geprobeerd?

20 opmerkingen:

  1. Ik heb deze nog niet geprobeerd! Ik probeer momenteel eentje van HEMA maar volgende keer ga ik deze wel eens kopen!
    Liefs, Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En is die van de Hema ook fijn? Deze kan je volgende keer inderdaad proberen, kun je het verschil kijken!

      Verwijderen
  2. ik heb deze ook en werkt inderdaad erg fijn! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super handig!! Misschien moet ik deze ook maar eens gaan aanschaffen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow werkt superhandig! Ik heb niet zo heel vaak nagellak maar dit is wel heel handig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dan is het juist handig, het gaat super snel enzo met verwijderen

      Verwijderen
  5. Super handig! Hij is ook niet duur! Leuke post!
    Ik heb je trouwens genomineerd voor de liebster award!

    http://runfromthedesire.blogspot.nl/2014/02/liebster-award.html

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb deze ook, en hij werkt heel goed!
    Fijn review trouwens:)
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n potje lijkt me echt super handig! (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is even wennen, wel iets anders dan een watje maar erg fijn :)

      Verwijderen
  8. Wat handig zeg! Mijn nagels worden zo snel lelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja mijne ook.. echt irritant, ik moet elke week mijn nagels doen

      Verwijderen
  9. Ziet er handig uit! En wat een leuke blog!
    Ik volg je! Neem je ook even een kijkje
    op mijn blog?

    Liefs, www.everythangisperfect.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze lijkt mij heel fijn, ik heb hem nu van de Hema en ik vind het super werken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja is die van de Hema ook fijn? Ik hoor er goede dingen over!

      Verwijderen

Thanks voor je berichtje!♥ Als je na het kijken van mijn blog besloten hebt dat jij mijn nieuwe volger bent, laat het me even weten, dan kan ik je misschien wel terug volgen! xoxo