Inspiratiepost


The Sting.

The Sting vind ik op zich wel een leuke winkel. Ze hebben in ieder geval echt heel veel verschillende merken, wat veel verschillende keus betekend. In het algemeen: voor ieder hebben ze wel wat leuks. Ze houden zich goed bezig met de laatste trends en hebben ook best vaak aparte dingetjes.

1 // Tribal trend. Ik vind de broek vooral heel leuk. Daarboven een basic wit topje met een hoop kettingen eroverheen. De schoenen.. not my style.

2 // Cute bandeautop met daar overheen een wijde basic witte top. Super leuk.

3 // Dit is nou echt mijn stijl, haha. Zwarte blouse-top met een felgroene statement ketting. En om het af te maken een soort aztek broek in zwart wit.

4 // Felblauwe blouse-top met een zilvere statement ketting. Daaronder een witte short. Het was leuker geweest als ze de top in de broek had gedragen, maar ik vind de kleur zo vet!

1 opmerking:

Thanks voor je berichtje!♥ Als je na het kijken van mijn blog besloten hebt dat jij mijn nieuwe volger bent, laat het me even weten, dan kan ik je misschien wel terug volgen! xoxo